środa, 19 listopada 2014

Zastrzyk kultury

Jak pewnie zauważyłyście, opanowałam sztukę znikania. 
Wróciłam z Serbii, aby przez chwilę pokręcić się po Krakowie, zanim samolot poniesie mnie do Irlandii. 
O moich bałkańskich szlakach poczytać możecie u mnie na blogu, ale chyba najbardziej zainteresuje Was
 jesienna edycja targów rękodzieła w Mikser Design Market
Poznałam tam niesamowitych, kreatywnych i pełnych pasji ludzi. Obejrzałam ręcznie tworzone cudeńka.
 Uwielbiam takie spotkania.


A oto garść moich propozycji na najbliższe dni:

Czwartek, 20 listopada 2014 r., godz. 19:00
Piwnica Pod Baranami, Rynek Główny 27

Zapraszam na koncert Zofii Aleksandry Dubiel i Piotra Matysika, 
w repertuarze m.in. piosenki z dwudziestolecia międzywojennego.


Piątek, 21 listopada 2014 r., godz. 18:00
Forum Przestrzenie, ul. Marii Konopnickiej 28

Polecam wykład w ramach projektu Szlak Modernizmu KRK - opowieści budynków. 
Prelegentem będzie Grzegorz Piątek. 
Wstęp wolny.


Sobota, 22 listopada 2014 r., godz. 16:00-19:00
Klub Borsuczek, ul. Borsucza 12

Spotkanie robótkowe to okazja do pogaduszek "w realu", spróbowania łakoci domowej roboty, 
obejrzenia prac i pochwalenia się własnymi. 
Wstęp wolny.


Niedziela, 23 listopada 2014 r., godz. 17:00
Kawiarnia "Cudowne Lata", ul. Garncarska 5

Miłośników poezji zapraszam na spotkanie z Barbarą Maryszewską i Agnieszką Żuchowską-Arendt. 
Wstęp wolny.



Mam nadzieję, że spotkamy się w którymś z tych miejsc. Rozsyłam buziaki i do usłyszenia za tydzień.


2 komentarze:

  1. Łe tam, czemu ja nie mieszkam bliżej Krakowa? Na pewno byśmy się spotkały, w którymś z tych miejsc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za zastrzyk kulturalny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń