środa, 1 października 2014

Klub kulturalny

Witajcie. Mam nadzieję, że świetnie bawiłyście się na malarskim spotkaniu Małopolanek. 

W ubiegłym tygodniu uczestniczyłam tylko w jednym wernisażu wystawy, którą zobaczyć możecie jeszcze do najbliższej niedzieli. Prace są dość kontrowersyjne, więc mój poziom satysfakcji osiągnął stan 60%. Oczywiście możecie odnieść zupełnie inne wrażenia.


Od 2 października do 2 listopada warto zajrzeć do Pauzy In Garden przy ul. Rajskiej 12 na wystawę mozaiki "Kobiecość i męska siła w mozaice". Swoje prace prezentować będą młodzi artyści z Renbar Mosaics oraz z Pracowni Lubosza Karwata.

Na piątek (03.10.2014 r.) mam ciekawą propozycję dla osób pełnoletnich. Rosyjski zespół Satarial słynie z niezwykłych występów podczas swoich koncertów. Zapraszam na godzinę 19:00 do Pubu Grodzka 42 Hard Rock Music (zwanego również Szwalnią). Bilety w przedsprzedaży w cenie 10 zł, w dniu koncertu 15 zł. Na pewno mnie tam spotkacie.

W sobotę (04.10.2014 r.) warto wybrać się na spacer i kulinarne zielarskie warsztaty. Koszt udziału: 60 zł, ale można nauczyć się m.in. przygotowywać kawę z... żołędzi. Spacer rozpoczyna się o godzinie 11:15 na przystanku pod klasztorem w Tyńcu. O Karolu Szurdaku, który organizuje to etnobotaniczne wydarzenie, pisałam przy okazji poszukiwania roślin jadalnych w miejskim parku, więc z czystym sumieniem mogę go polecić. Podaję numer telefonu, gdybyście mieli jakieś pytania odnośnie spaceru i zajęć: 510249964.

W sobotę i w niedzielę (04-05.10.2014 r.) Nowohucki Festiwal Sztuki zaprasza wszystkich na dwudniowe święto sztuki współczesnej. Wstęp wolny, a ze szczegółowym programem można zapoznać na stronie organizatorów.

Buziaczki rozsyłam i mam nadzieję, że spotkamy się na piątkowym koncercie. Monia


1 komentarz:

  1. Bardzo chętnie wybrałabym się na takie spotkanie :) Pozdrawiam
    lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń