środa, 24 września 2014

Na ścieżkach kultury

Niewątpliwie najważniejszym wydarzeniem w tym tygodniu będzie spotkanie Małopolanek 
(sobota od 11:00 w Cafe Szafe na ul. Felicjanek 10). 
Niestety, sama nie mogę w nim uczestniczyć, bo w tym czasie przebywać będę w... areszcie śledczym.
Nie musicie jednak szykować dla mnie paczek. Wybieram się tam w ramach mojego własnego projektu badań kultury w okresie panowania monarchii austro-węgierskiej. Muszę uzupełnić wiedzę historyczną, skoro w przyszłości mam zdobyć nagrodę Nobla ;) Liczę natomiast na Wasze relacje z wrażeń na temat "Pasji wyobraźnią malowanej".


Weekend przebiegać będzie pod znakiem bezpłatnych spacerów po południowej części Krakowa.
W dniach 26-28 września Stowarzyszenie PODGORZE.PL zaprasza na wielkie zwiedzanie Podgórza,
czyli XIII Podgórskie Dni Otwartych Drzwi. Na niektóre wydarzenia obowiązują wcześniejsze rezerwacje,
więc zapraszam do zapoznania się z programem
----> TUTAJ.


Ode mnie tyle. Żałuję, że nie spotkam się z Wami w sobotę, ale jeszcze nie skończyłam prototypu urządzenia do klonowania siebie. Może uda się następnym razem. Wyściskajcie się wzajemnie i życzę wszystkim twórczej weny
oraz fantastycznej zabawy.
Buziaki, Monia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz