poniedziałek, 20 stycznia 2014

„Marzyłam o własnym domku dla lalek” - Wywiad z Dorotą Mateusiak (Lady Fanaberia)

Dorota Mateusiak (Lady Fanaberia) - swoją pasję odkryła i zbudowała na bazie dziecięcych marzeń. Tworzy miniaturowe domki oraz przedmioty użytku domowego. Do procesu powstawania swoich prac używa różnych technik rękodzielnictwa. Zobacz w jakim celu można użyć kawałka sznurka, szprycę do masy tortowej i z czego powstały miniaturowe perfumy. Wyobraźnia Doroty nie zna granic.
 
Cały wywiad możecie przeczytać TUTAJ
 
 
 

6 komentarzy:

  1. Doroto Twoje prace zachwycają ! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na Twoje prace na sobotnim spotkaniu czułam się jak mała dziewczynka :) Tworzysz piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też byłam pod wielkim wrażeniem widząc Twoje prace na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam tylko jeden domek :( Ale to też było marzenie...marzenie sprzed 30 lat. Cieszę się, że udało nam się te marzenia zrealizowac !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie! Podziwiam i nie wychodzę z podziwu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam to cudo na żywo i nadal nie mogę się otrząsnąć...

    OdpowiedzUsuń