czwartek, 14 listopada 2013

Witam wszystkie Twórcze Małopolanki!

Witam wszystkie Twórcze Małopolanki!
Coś o mnie?  Jestem sobą - fanaberyjną, kapryśną i upartą kobietką :) Jestem typowym zbieraczem - mam za dużo "potrzebnych" rzeczy. Kolekcjonuję kolorowe, dziecięce guziki, pudełka zapałek i papeterie.
 
Swoją przygodę z rękodziełem rozpoczęłam kilkanaście lat temu. Zajmowałam się szydełkowaniem (tym klasycznym i  tunezyjskim) różnymi rodzajami haftu, frywolitką, szyciem, scrapbookingiem, makramą, decoupagem… Spróbowałam prawie wszystkiego. Jakiś czas temu postanowiłam połączyć różne techniki i zająć się tworzeniem… MINIATUR.
Tworzę miniaturki wnętrz, mebelki, biżuterię i akcesoria w skali 1:12, najpopularniejszej skali wśród światowych kolekcjonerów i konstruktorów domków dla lalek. Pracuję z wszelkimi materiałami (drewno, masa termoutwardzalna, tkaniny) i przyznam, że znajomość różnych technik bardzo się przydaje.
Miniaturowy świat jest moją największą pasją i marzeniem z dzieciństwa. Serdecznie zapraszam do odwiedzenia mojego bloga http://minifanaberia.blogspot.com i na fb https://www.facebook.com/MiniaturowySwiatLadyFanaberii
Cieszę się, że mogę dołączyć do Waszego grona, a w najbliższą sobotę poznać Was osobiście na spotkaniu w Krakowie! :)

 
Dorota vel Lady Fanaberia
 


 

11 komentarzy:

  1. Wow jestem pod wrażeniem Twoich prac, zaraz zmykam pobuszować po blogu, bo zapowiada się niesamowicie :) zatem do miłego zobaczenia w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w naszym gronie..
    Jesteś mistrzynią.. brak mi słów..
    Do zobaczenia w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj w naszej grupie:) i do zobaczenia w sobotę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko Panie nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje. Pooglądałam sobie wszytko i normalnie kolanka poobijane- pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne i jakie szczegoly, az nie do wiary ze to takie malutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. do zobaczenia w sobotę, jestem pod wielkim wrażeniem!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wowww! jestem pod ogromnym wrażeniem!! :) wszystko jest PIĘKNE! :)
    do zobaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj :))
    jakie cuda ... pięknie!!!!!

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Cóż można dodać. Przepiękne jest tu wszystko :)

    OdpowiedzUsuń