środa, 31 lipca 2013

Najbliższe spotkanie

Kochani najbliższe spotkanie odbędzie się 21 września ( sobota)
w godz. 11.00 - 16.00.
Spotkanie będzie pod hasłem " FILCOMANIA" i będzie całkowicie poświęcone tej technice:)
Także rezerwujcie już sobie ten termin!:) szykuje się wiele atrakcji i mam nadzieję, że wszystko przebiegnie pomyślnie tak jak ostatnio:))
Jeśli ktoś chciałby zaprezentować swoje prace w tej dziedzinie to proszę do mnie napisać: iwona.grodzia@vp.pl
Wkrótce podam wszystkie szczegóły:))
Pozdrawiam:))

6 komentarzy:

  1. ja nic nie miałam do czynienia z filcem ale już zgłaszam moją osobę :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzisz z tymi spotkaniami Kochana!!Super, ja również się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się postaram, żeby tym razem być z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm.. ja trochę z filcem bawiłam się i to z wielką przyjemnością, ale pewnie ze względu na towarzystwo zrobię wszystko, żeby wbić do Kraka na to spotkanie:) a będzie filcowanie na sucho- bo tego to nawet nie dotykałam?

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja postaram się być:)
    Mam nadzieję, że i tym razem się uda :)
    W kalendarz już wpisane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam się filcowania nauczyć. A w Waszym towarzystwie bedzie napewno super to robic. Rezerwuję już sobie termin :-). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń