poniedziałek, 1 lipca 2013

Fotorelacja ze spotkania...

Kochani już po spotkaniu....:))) Ja jestem bardzo zadowolona! cieszę się, że Was tak dużo przybyło za co Wam bardzo dziękuję!!! Mam nadzieję, że jesteście zadowolone i że się Wam podobało:))) Wkrótce będzie fotoreportaż ze spotkania na portalu mamycel.pl a tymczasem zdjęcia od naszej przemiłej fotografki Anity Grzesikowskiej. Przytoczę również kilka opinii na temat spotkania:))

Anita Grzesikowska:  " spotkanie fantastyczne! uwielbiam opowieści o podróżach, po za tym było bardzo przyjemnie i tak..domowo;))"

Edytka: " Dla mnie było super. Jeśli jeszcze będą tego typu spotkania to na pewno się zapiszę bo było super! Ciekawa jestem czy dziewczyny zaraziły się scrapbookingiem?"

Zamornik: "  Wszyscy którzy nie byli powinni mi zazdrościć, bo okazało się, że Grodzia dopracowała szczegóły idealnie tylko nie wzięła pod uwagę jednego- że będzie za krótko:( "

Krystyna i Marta: "Zgadzamy się było super! Dziękujemy! Pierwsza część pod tytułem 'Podróżuj z pasją' dała nam możliwość wysłuchania fascynujących opowieści z wypraw w różne zakątki świata. Miałoby się ochotę zostawić wszystko wziąć plecak i wyruszyć w nieznane. Podziwiamy podróżniczki za odwagę ciekawość świata i zapał w dążeniu do realizowania własnych marzeń."

Smoczyca: "Potwierdzam, spotkanie wspaniałe! Mam nadzieję że już niedługo następne spotkanie. oraz że dojdzie do skutku wycieczka Małopolanek gdzieś na kraniec świata, na hamaczek na Filipinach, masażyki na Bali, i jeszcze parę atrakcji po drodze ;)"


Justyna i Marzena opowiadają o Rumunii i Ukrainie...


Małgosia Poraszka z http://www.smaksztuki.pl/ zaprezentowała nam smaczne herbatki oraz wypalaną przez siebie porcelanę...


Dziewczyny degustowały, oglądały i kupowały:))



Joasia zachwyca się porcelaną...


Karolina Lach rewelacyjnie opowiadała o swojej 9 miesięcznej podróży...



Nasz "Rodzynek" z zafascynowaniem w oczach słucha Karoliny...


Ania zrobiła naszej świeżutko upieczonej mężatce Zuzie prezent...i zaśpiewała dla Niej cudną piosenkę...



8 komentarzy:

  1. no fajnie miałyście :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oj zaluje ze mnie nei bylo :) ale nastepnym razem na pewno juz mnie nie zabraknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. i tej wersji się trzymamy- do zobaczonka następnym razem):):) Tylko co Grodzia wymyśli- pojęcia nie mam! Skoki na spadochronie, paralotnia...choć my z Alinką i Alą obstajemy przy plaży na Bali. Tam jest tak cuuuudnie hmmmm

      Usuń
  4. Żadne zdjęcia nie oddadzą tego klimatu!:)

    OdpowiedzUsuń