piątek, 7 czerwca 2013

Spotkanie 29 czerwca...

Moje drogie...
Zapraszam Was bardzo serdecznie na spotkanie 29 czerwca...
Jak wiecie zaczęłam współpracę z Beatką z portalu mamycel.pl i razem organizujemy to spotkanie.
Trochę pracy nas to kosztowało, ale myślę, że warto było. Znalazłam bardzo interesujące dziewczyny, które opowiedzą nam o swoich fascynujących podróżach:)) 

Na spotkaniu będą również warsztaty scrapbookingu. 
Kasia, która organizowała w Krakowie imprezę Craftshow pokaże nam jak wykonać mini album. 
( na temat warsztatów napiszę osobnego posta).

Jeśli chodzi o koszty to wstęp na całe spotkanie to 30 zł.
Dla Małopolanek należących już do grupy zrobiłyśmy zniżkę na 25 zł.
Z tym, że jeśli ktoś nie chce brać udziału w warsztatach płaci tyle co do tej pory 10 zł. 

Oto plakat ( jeśli możecie to udostępnijcie go gdzie tylko się da):)


Wszystkie pozostałe informacje na temat spotkania znajdziecie TUTAJ
Zapraszam również TUTAJ

Udało się nam pozyskać sponsorów którzy prześlą materiały, które wykorzystamy podczas warsztatów oraz kilku patronów medialnych którzy będą pisać o naszym spotkaniu. 

Proszę napiszcie jak się Wam to wszystko podoba? Co myślicie ( tylko szczerze!) :)
Ja mam wiele obaw, ale mam też dużą nadzieję, że wszystko sie uda tak jak sobie zaplanowałam:))
Zobaczymy jak to wszystko będzie wyglądało, jeśli nie wypali wrócimy do dotychczasowej formy naszych spotkań.

Zapraszam Was bardzo serdecznie!!!!!

Kto jest chętny to proszę pisać na info@mamycel.pl lub iwona.grodzia@vp.pl

Pozdrawiam Was serdecznie:)



11 komentarzy:

  1. buuuu w tą sobotę akurat nie mogę a buuuuuu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to się wszystko rozkręca :) Cieszę się ogromnie.
    Pytanie brzmi: co masz na myśli pisząc "slajdowiska"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyny będą nam w trakcie spotkania puszczały zdjęcia z podróży czyli slajdy:))stąd slajdowisko:))

      Usuń
  3. ja oczywiście wbijam bez względu na formę, rodzaj i co tam jeszcze, bo coś czuję przez skórę, że będę niedługo musiała prosić o skreślenie z listy skreślonych:) Pytanie tylko brzmi do kiedy trzeba się określić z dodatkowymi osobami, bo to się dopiero klaruje? Buziaki dla wszystkich i już zaczynam odliczanie!!! Czy to wystarczy za zgłoszenie:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana zbieraj ekipę jak największą!:) jak mi dasz tydzień wcześniej znać to będzie ok:) buziaki!:*

      Usuń
  4. Zapisuję się póki są jeszcze wolne miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...ale Wam zazdroszcze!!!!!!!!!!!!!!!!!! Podusia sliczniusia- retro ...
    buziaki
    :***
    a.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się i ja . Serdecznie pozdrawiam :o) Ala

    OdpowiedzUsuń