środa, 1 maja 2013

Rozwijam skrzydła...:)

Witajcie kochane:)) jak Wam upływa długi weekend? Mi dosyć pracowicie, ostatnie dwa dni spędziłam w ogrodzie doprowadzając go do ładu:)) Poza tym rozpoczynam nowy etap w swoim życiu...można powiedzieć że  rozwijam skrzydła:)))
 
Jak wiecie na ostatnim spotkaniu Małopolanek miałam spotkanie z Beatą Marszałek właścicielką portalu http://www.mamycel.pl/ . Beatka zaproponowała mi współpracę oraz stanowisko koordynatora ds. wydarzeń na portalu:))) Postanowiłyśmy połączyć siły i zacząć działać razem:)) Na razie współpracuje się nam bardzo dobrze, mamy podobne pomysły, zamiary i cele:)) Teraz razem będziemy organizować różnego rodzaju wydarzenia, warsztaty, kiermasze mamy dużo pomysłów....zobaczymy jak nam to pójdzie....Trzymajcie kciuki!!!!
 
Pierwszym naszym wspólnym dziełem jest blog http://pasjasposobemnazycie.blogspot.com/ zapraszam Was serdecznie do odwiedzania i proszę trzymajcie za mnie kciuki, żeby udało mi się zrealizować swoje plany i marzenia:)))
 
Co do naszych spotkań i naszej grupy nic się nie zmienia:)) Będę chciała tylko nasze spotkania trochę rozszerzyć i uatrakcyjnić:))
 
Pozdrawiam Was serdecznie
Iwona


20 komentarzy:

  1. Gratulacje Iwonko- i trzymam kciuki!! ale przede wszystkim podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Ystyś:)) trzymaj mocno te kciuki!:)

      Usuń
  2. Witaj "Szaleńczaku". To, że nie spoczniesz na laurach to już jakby zostało dawno ustalone, ale widzę, że kolejne wyzwanie pochłonęło Cię...i bardzo dobrze! Na świecie brak jest młodych i kreatywnych ludzi, którzy nie pytają najpierw za ile? Bardzo mocno trzymam kciuki, żeby wszystko się udało i oczywiście jak tylko będę mogła się przydać to wbijaj w ciemno- buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę wiijać w ciemno! dzięki wielkie Aniu, wiem, że na Ciebie mogę zawsze liczyć! Do zobaczenia wkrótce!:)

      Usuń
  3. Gratuluję kolejnego kroku i myślę ,że jak tak dalej będziesz szła to nie nadążymy za Twoim biegiem ,ale będzie to również motywacja dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makramko oj teraz to Was będę dopiero motywować do działania!:)i promować gdzie tylko się da!!!

      Usuń
  4. Iwonko .. Ty wiesz, że ja bardzo mocno trzymam za Was kciuki :-) I nie mam wątpliwości, że się uda :-) Moc buziaków i pozytywnej energii wysyłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem Aguś! dzięki za wsparcie i wszystkie ciepłe słowa!:)

      Usuń
  5. Trzymam kciuki i podziwiam ogromnie! :) I po cichu zazdroszczę Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymaj trzymaj! Będzie mi to ogromnie potrzebne!:) zazdrościć kochana to jeszcze nie ma czego:)) wiesz, że mam wobec Ciebie pewne plany!:)jak tylko będziesz otwarta na współpracę to mam kilka pomysłów:))

      Usuń
  6. No proszę proszę co ja tu czytam ... Pięknie! Gratuluję Iwonko!

    OdpowiedzUsuń
  7. No Kochana nie tylko rozwijaj skrzydła ale fruń, wznoś się ponad i "szalej" w naszym imieniu :o) Ala

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście będziemy trzymać mocno kciuki!!! pomysł jest świetny, a pasji jest tak wiele, ze na pewno Wam się uda rozwinąć. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki!!!!
    Jesteś wielka więc wszystko Ci się uda :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Już zerknęłam!!Super!My z Zosieńką też trzymamy kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :) Kobieto, jak tyle kciuków za Ciebie tu ściska, to na pewno wszystko pójdzie jak z płatka :)

    OdpowiedzUsuń