piątek, 12 kwietnia 2013

Wymiankowe Parki !!!!

Witajcie. Dzisiaj nadszedł czas na ogłoszenie parek. Osób które jasno wyraziły chęć udziału w zabawie było 13 ze mną 14 więc będzie 7 parek :) Mam nadzieję że zabawa będzie udana :) Dziękuję wam za udział w zabawie :) Przypomnę zasady. 

-Paczki mają znaleźć się u wymiankowej parki do 13-05-2013 
- Co w paczce??  Coś własnoręcznie zrobionego,coś kolorowego,coś słodkiego,coś przydasiowego :), coś wiosennego
 Proszę o przesłanie na mojego maila (perelka712@interia.pl) potwierdzenia nadania paczki oraz zdjęcie z jej zawartością w celu podsumowania naszej wymianki :) 

Proszę abyście skontaktowały się ze swoją parką w celu omówienia szczegółów oraz wymienienia się adresami . Kontakt ze swoją parką znajdziecie TUTAJ  W razie pytań zawsze możecie do mnie napisać :)

Nie przedłużam :) Oto parki :)

Martuchnaj-agagbu
Grodzia-Asia B
Dom z mozaikami-Alina
Zuza Decustyle-Zamornik
Szara szafa-Agnieszka Bogusz
Pearllart (ja)- Kaja-Mimi decoupage
Smoczyca-eumycha

Jeśli przez przypadek kogoś pominęłam proszę o informację , mam nadzieję że tak się nie stało :) Dziewczyny życzę wam udanej zabawy i ślicznych paczuszek :D Mam nadzieję że każda z was będzie zadowolona :)

1 komentarz:

  1. No i pięknie:) z Zuzą już chyba miałyśmy okoliczność- szkoda, że nie osobiście, ale wszystko w swoim czasie. Dzięki za organizację- teraz do dzieła:)

    OdpowiedzUsuń