sobota, 13 kwietnia 2013

I po spotkaniu...

Kolejne spotkanie za nami...
 
Plan się udał...najpierw pierwszy gość specjalny...fotograf Julita Pająk zachwyciła chyba każdą z nas...zarówno swoimi zdjęciami jak i szczerym opowiadaniem o tym jak realizuje w życiu swoje marzenia...
 
Potem koraliki...mogłyśmy podziwiać piękne prace Magdy oraz nauczyś się coś nieco o sznurze tureckim...
 
Poza tym na sam koniec odwiedziła nas również Beata Marszałek z portalu http://www.mamycel.pl/, które od dziś będzie wspierać wraz ze swoim portalem nasze działania..:))
 
Mam nadzieję, że Wam też się podobało?????????
 








Dziękuje wszystkim za przybycie i za super towarzystwo:))
Widzimy się w czerwcu!!!:))
 

11 komentarzy:

  1. ooo już fotorelacja :D super było fajne dziewczyny w tej małopolsce mieszkają!!!


    pozdrawiam i dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grodziu dzieki Ci za tak błyskawiczna relacje ze spotkania.cały dzien żałowałam ,że nie udało sie wybrać.
    super ,że spotkanie sie udało tylko tych zdjec tak troche mało ;)
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszące te spotkania ;) Uściski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za spotkanie :)
    Już z utęsknieniem czekam na kolejne :)
    BUŹKA dla wszystkich :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne, że się podobało :) Moc inspiracji i wrażeń. A ja właśnie cierpliwie przegryzam się przez koraliki na szydełku... Początek nowego nałogu ? ;)
    Pozdrawiam, i jeszcze raz wielkie podziękowania dla organizatorek !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwalę się :) udało mi się zlokalizować błąd, który robiłam przy nabieraniu koralików - jeden drobiazg, o którym nasza nauczycielka oczywiście mówiła, że tak ma być, ale do mnie nie dotarło ;) I teraz już ładnie sznur wychodzi.

      Usuń
  6. Dzięki Dziewczyny! Było naprawdę super!!! Cieszę się, że poznałam nowe osoby. Koralików nie rozgryzłam, ale przyjdzie na nie czas ;) Grodzia, a pytałam czy będzie się coś działo ... no i dzieje się!!! Wspaniała wiadomość :) PS buty na komunię zakupione ;) Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow widzę, że te koraliki to jakaś czarna magia skoro podchodzicie do tego tak ostrożnie:( A do tego nie widziałam na oczęta więc ... przekładam to na emeryturę!:) Wiem , że było cudnie i oczywiście zazdroszczę, bo inaczej się nie da! Buziaki dla wszystkich obecnych i tych co nie dali rady

    OdpowiedzUsuń
  8. Super było:)Dzięki dziewczyny i mam nadzieję do zobaczenia w czerwcu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że dopiero teraz i w ratach, ale idę wreszcie uczciwie pozwiedzać Wasze blogi:)Pozdrawiam

      Usuń
  9. Bardzo dziękuję za zaproszenie i takie miłe przyjęcie! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń