niedziela, 27 stycznia 2013

Wielka Prośba :)

Cześć :)

Z wielką nieśmiałością postanowiłam do Was kochane Małopolanki napisać..

Jak niektóre z Was zapewne wiedzą, mój blog startuje w konkursie na BLOGA ROKU 2012


Zgłosiłam się do kategorii: Pasje i zainteresowania. Oprócz mojego blogu jest zgłoszonych ponad 800 innych. Pierwszy etap polega na zbieraniu głosów z smsów.
Na dzień dzisiejszy ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu jestem w pierwszej 10 :D
Chciałabym tu pozostać nie ukrywam, bo tylko pierwsze 10 blogów z największą liczbą głosów przechodzi do kolejnego etapu.

I tu się rodzi moja wielka prośba do WAS :)
Czy nie zechciałybyście oddać swojego głosu na mnie? Nawet jeśli już zagłosowałyście na inny blog, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zagłosować też na mnie :)



Koszt smsa to 1,23 zł  - dochód z smsów przejdzie na szczytny cel, a mianowicie na obozy integracyjno-rehabilitacyjne dla dzieci niepełnosprawnych oraz z ubogich rodzin.
Głosowanie trwa do 31 stycznie do godz. 12:00.


Z góry dziękuję za choćby jeden głos... Wiele to dla mnie znaczy, ponieważ mam szansę przejść dalej - inaczej bym nie prosiła ^^


DZIĘKUJĘ WAM MAŁOPOLANKI ZA WSPARCIE :)


Pozdrawiam ciepło :*
Zuza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz