niedziela, 27 stycznia 2013

no to i ja poproszę ;)

artMamowanie również bierze udział w konkursie Blog Roku 2012 ;)
Jeśli podoba się Wam mój blog i moje prace,
zaglądacie czasem do mnie, albo może nawet częściej
i uważacie, że warto wesprzeć przemienianie mamowania w coś kreatywnego
bardzo proszę o Wasze głosy i wsparcie.

Dla mnie w tym konkursie nie tyle ważne są nagrody,
co może przekonanie się, że to co robię ma sens,
Że godziny spędzone na publikowaniu postów, blogowaniu
przynoszą innym ludziom coś wartościowego.
Że dla innych to, co robię jest ciekawe i godne zainteresowania.

Swój głos można oddać na artMamowanie
wysyłając SMS o treści G00765 na 7122.
(O to zera)
Jak już wiecie 1,23 brutto ;)

Jeśli możecie, przekażcie proszę moją prośbę dalej.


1 komentarz:

  1. Powodzenia w konkursie. Super blog. Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń