poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Sobotni zlot

Witajcie kochane....nie było mnie tutaj przez chwilę...korzystałam z dwóch tygodni urlopu i odpoczęłam sobie całkowicie od komputera....i od blogowania....:)) Poświęciłam cały swój wolny czas córeczce...:))
Ale nie zapomniałam o naszym zlocie...który to już w tą sobotę...
nie mogę się doczekać i myślę, że będzie super..:))
Miejsce spotkania Kamionna - dokładne będę kierować przez telefon bo inaczej nie traficie...numer chyba do mnie większość ma a kto nie ma to proszę pisać na meila to  będziemy się kontaktować..:))
Jeśli ktoś chciałby przenocować pod namiotem to nie ma problemu ...tylko proszę dać mi znać, żebym wiedziała ile miejsca przygotować...:)) namioty trzeba zabrać własne...
ognisko będziemy palić wieczorem...ale jeśli ktoś chciałby przyjechać w sobotę rano to zapraszam bardzo serdecznie...zrobimy sobie jakąś wycieczkę lub w inny ciekawy sposób zagospodarujemy ten czas...
Nie składamy się na nic...każdy przywozi jakąś kiełbaskę, coś do picia i co tam uważa...myślę, że tak będzie najlepiej...
Kochani dajcie znać kto będzie i kiedy przyjedzie...:))
Miłego dnia...

13 komentarzy:

  1. W związku z tym, że nie opuściłam jeszcze żadnego spotkania i przede wszystkim, że będzie Zamornik - muszę i ja się pojawić.
    Jeszcze nie wiem jak i co, ale spontaniczne decyzje najbardziej mi się podobają : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super:) cieszę się bardzo!!!:) mam nadzieję, że wszystko się uda!!!:)

      Usuń
    2. Dziecię Ty moje:) oczywiście nie widzę inaczej i oczywiście, że się pojawisz razem ze mną. Zagram dla Ciebie na każdej gitarze świata...znaczy to cytat z piosenki i nawet śpiewniki zabiorę- taka będę zorganizowana!!! Jak dogadam szczegóły z Grodzią to dam znać. Hurrrrra na pewno będzie super!

      Usuń
    3. Już nie mogę się doczekać, a jak przeczytałam, że Ania zagra dla mnie, to koniecznie muszę być :D

      Usuń
  2. Ja jak najbardziej jestem nastawiona na przyjazd. Wszystko zweryfikuje pogoda bo jak pisałam wybieram się z dziećmi i zamierzamy nocować pod namiotem. Na razie chyba zanosi się, że nie będzie deszczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super:) pogoda ma być ładna!:)

      Usuń
    2. Dziewczyny, mąż zgłosił mi dzisiaj wyjazdowe veto. Okazuje się, że w nocy zapowiadają 10 stopni...
      Pod namioty z dziećmi nie wchodzi w grę :(

      Usuń
    3. Heh, rzeczywiście ma być zimno, a w sobotę ma padać. Trzy pogody na raz nie mogą się mylić...

      Usuń
    4. jak bedzie padać to przeniesiemy imprezke do altanki

      Usuń
    5. ja wchodzę w ciemno ! Znaczy się trza zabrać ciepłe szmatki i będzie dobrze- nie widzę inaczej. Do zobaczonka pa

      Usuń
    6. Ciepłe szmatki, altanka i jakoś przetrwamy : )

      Usuń
  3. No ja w takiej sytuacji niestety wypadam. Niestety ale w obecnym stanie nie piszę się żeby sama jechać samochodem w dłuższą, nieznaną trasę. Szkoda bo strasznie się "napaliłam" na ten wyjazd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielka szkoda Edytko...może jeszcze nic straconego czasami prognozy się im nie sprawdzają...:)

      Usuń